Inreblödning, Fan va läskigt!

Min kompis har fått en inreblödning ;o
Skiiiit fränt, men ändå läskigt ...
Vet inte vad vi ska göra!
Hon gick in i en dörr,  fast den va inte stängd!
Men de va tur att den va öppen en bit, annars kanske hon skulle svimat ;o
Eller ännu värre DÖTT ;O
Men ja e så van att folk dör hit och dit!
När man har varit i första andra och vinter kriget så e man ganska van att folk dör ;(
Men efter som att de e min kompis skulle de bli mer sorligt...
Men hon e inte död som tur e!

Ni får höra mer om mina upplevelser i alla krig och sånt ja har varit med om i någe annat inlägg ;)

Puss och hej!
(Ta mig inte på allvar, Ta mig på brösten!
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0