Spindeln karl!

För några dagar sedan så kom de en spindel och skrämde livet ur mig ;o
Ja låg i sängen och hade precis vaknat!
Så va han på min näsa, ja började att skrika ;o
Vakna upp och en spindel sitter på en ;oooo
Aah ifl, så sa den åt mig att sluta skrika!
Spindeln kunde prata , SHIT!
Aa, så fråga han vem ja va, då sa ja de!
Då börja han prata om min farfar ja aldrig hade träffat ;o
För att min farfar dog innan ja blev född!
Men så berättade spindeln att han hette karl!
Min farfar hade döpt honom :)
Men min farfar hade lärt honom att prata,!
Min farfar hade bett spindeln att kontakta mig, fast farfar viste itne då att ja skulle bli född men han kände de på sig :)
Så att spindeln hade börjat sin resa 1981 och kom fram till mig 2010!
Låång resa de dära, men han hade hittat en tjej så hade dom fått barn och de :)
Och karl höll på att dö 48 gånger på vägen te mig ;(
Tur att han inte dog tycker ja :)
Han e en trevlig spindel den dära karl :)
Så nu bor han i mitt rum i ett fönster :)
FRÄNT!

Puss och hej!
(Ta mig inte på allvar, Ta mig på brösten!)


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

Haha diggar ditt bloggnamn ;)

2010-06-15 @ 22:17:34
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0