Kallt ;o

Tja igen :D
Förut var jag och bada!
De va jätte kalt i vattnet .... buuuuurr!
Men ja klarade mig, efter som att ja har varit med i finskavinterkriget!
Där va de ju rätt kalt som ni kan förstå!
Så efter som att ja e van med kyla så kunde inte de kalla vattnet ta kol på mig :D
Finskavinterkriget var ett välldigt häftigt krig ;o
Skiiiit fränt!
Efter som att de inte fick vara några tjejer och kriga , så fick ja klä ut me till kille.!
Skiiit fränt att gå dära med en dildo mellan bena juue :)
Fast tuttarna stack ut lite granna, men de va bara att fråga om dom inte hade sett manstuttar förut!
Då blev dom välldigt tysta :D

Nu ska ja nog ta mig lite mat,!
Puss och hej!
(Ta mig inte på allvar, Ta mig på brösten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0