Jätte läskigt juue ;o

Nu ska ni få höra vad som hände i går ;o
Jag och sara var ute på stan, de va kolsvart ute :o
Sen börjde några att ropa på oss, vi vart rädda för vi inte såg några ! skit läskigt ju!
"ja e rädd", sa sara!
Då börja vi skrika att dom inte behövde gömma sig!
Då sa en av dom: "Men vi står ju hära!"
Vi såg fort farande ingeting, Men då tänkte ja jag kanske hade glömt glasögonen hemma!
men efter ett tag kom ja på ja har ju inte glasögon!
Då tände sara en lampa, och helt plösligt stod de tre svartamän framför oss ;o
SHIIIIIT!
Men dom ville inte dumt, en av dom var en gammal klass kompis te mig!
Jonas heter han!
Fast ja och jonas gillar inte varandra, men de e en annan femma!
"ja e rädd, fortfarande" sa sara! 
Sen sprang vi där ifrån!
eller sprang och sprang!
men ska inte springa i onödan!

Puss och hej!
(Ta mig inte på allvar, Ta mig på brösten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0